Вихователю ДНЗ

Вихователю ДНЗ

Дошкільний вік - це важливий етап у становленні та розвитку особистості. Головна мета дошкільної освіти в Україні - створити сприятливі умови особистісного становлення дітей; забезпечити їм збалансований розвиток; сприяти формуванню здатності до самореалізації, саморозвитку, самозбереження, життєвої компетентності, розвитку ціннісного ставлення до світу природи, культури, людей, самих себе. 

Основними завдання дошкільної підготовки мають бути систематизація набутого дитиною життєвого досвіду, формування початкових уявлень про навколишній світ, набуття елементарних організаційних, загальномовленнєвих, контрольно-оцінних умінь та навичок. 

Дитину приваблює все яскраве, емоційно забарвлене, те, що можна досліджувати, із чим можна експериментувати. Причому її цікавить не лише сам процесс, а й результат. Дошкільник намагається робити припущення, узагальнювати, порівнювати, робити висновки, розглядаючи предмети чи їхнє зображення, звертає увагу на деталі. 

У процесі пізнавальної діяльності, сприйняття предметів, обстеження, узагальнення дитина застосовує слова, які характеризують властивості предметів, символи, схеми, що відображають приховані зв’язки між предметами чи їхнє зображення, звертає увагу на деталі.

У процесі пізнавальної діяльності, сприйняття предметів, обстеження, узагальнення дитина застосовує слова, які характеризують властивості предметів, символи, схеми, що відображають приховані зв’язки між предметами, змістами та явищами. Розвиваються мисленнєві процеси.

Розвиток словесно-логічного мислення сприяє формуванню у дітей уміння робити елементарні висновки. Результатом розвитку мислення є те, що накопичення уявлень про світ вибудовується в цілісну систему знань. Діти вже стійкіше і цілеспрямованіше сприймають об’єкти та явища природи. Старший дошкільний дедалі частіше здатний помічати зміни в природному середовищі без запитань дорослого. У процесі самостійного спостереження дитина виокремлює досередовищі без запитань дорослого. У процесі самостійного спостереження дитина виокремлює доступні її розумінню суттєві ознаки об’єктів, робить елементарніузагальнення, аргументує їх, вносить корективи. Дошкільник у цьому віці міркує логічно, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між об’єктами. Необхідною умовою логічності міркування дитини є достатні знання про об’єкти, яких стосується судження й умоводи. Мовленнєвий розвиток дитини нерозривно пов’язаний із розвитком мислення. Центральною ланкою в розвитку зв’язного мовлення є збагачення функцій внутрішнього мовлення. Воно починає функціонувати, коли у дитини в умовах її практичної діяльності виникає проблемна ситуація, яку необхідно осмислити.

Рекомендуємо вчителям та вихователям розгорнутий календарний план осінь, зима, літо. 

  •  Розгорнутий календарний план перша молодша група осінь

  •  Розгорнутий календарний план перша молодша група зима

  •  Розгорнутий календарний план перша молодша група весна

  •  Розгорнутий календарний план друга молодша група осінь

  • Розгорнутий календарний план друга молодша група зима

  • Розгорнутий календарний план друга молодша група весна

  • Розгорнутий календарний план середня група осінь

  • Розгорнутий календарний план середня група зима

  • Розгорнутий календарний план середня група весна

  • Розгорнутий календарний план старша група осінь

  • Розгорнутий календарний план старша група зима

  • Розгорнутий календарний план старша група весна

 

Також в наявності маємо мій конспект, таких авторів як Шевцова О.А, Тарасова О.С, Фесенко О.В, Ніколенко С.В, Мартиненко Г.В.

  • Мій конспект. 3-й рік життя. 1 півріччя. Мартиненко Г.В.

  • Мій конспект. 3-й рік життя. 2 півріччя. Фесенко О.В

  • Мій конспект. 4-й рік життя. Осінь. Тарасова О.С

  • Мій конспект. 4-й рік життя. Зима. Шевцова О.А

  • Мій конспект. 4-й рік життя. Весна. Шевцова О.А

  • Мій конспект. 5-й рік життя. Осінь. Ніколенко С.В

  • Мій конспект. 5-й рік життя. Зима. Ніколенко С.В

  • Мій конспект. 5-й рік життя. Весна. Тарасова О.С

  • Мій конспект. 6-й рік життя. Осінь. Шевцова О.А

  • Мій конспект. 6-й рік життя. Зима. Тарасова О.С

  • Мій конспект. 6-й рік життя. Весна. Фесенко О.В

 

До зошитів з малювання ми маємо:

  • Художньо-продуктивна діяльність: малювання 3-4 роки ТАД 020

  • Художньо-продуктивна діяльність: малювання 5-6 років ТАД 022

  • Художньо-продуктивна діяльність: аплікація 3-4 роки ТАД 023

  • Художньо-продуктивна діяльність: аплікація 5-6 років ТАД 025

 

    



Ваша скидка: 12.00 грн
Цивільний захист у ДНЗ. Швайка Л. Основа ДНК010
Показано с 1 по 8 из 8 (всего 1 страниц)
0