Розгорнутий календарний план. Друга молодша група. Осінь. Ванжа С. О134075У
Розгорнутий календарний план Друга молодша група Осінь Ванжа О134075У. Ранкова гімнастика «Irрашки». Бесіда про життя дітей в дитячому садку. Мета: формувати уявлення дітей про дитячий садок. Запитання: Хто тебе привів до дитсадка? Який малюнок прикрашає твою шафочку?
Рухлива гра «Хто покликав» Мета: виховувати увагу та витриманість.
Дидактична гра «Що зайве?» (розмір предметів). Мета: учити дітей визначати зайвий предмет за розміром; розвивати логічне мислення, уважність.Матеріали та обладнання: предмети різних розмірів; маленькі метелики, квіточки та великі ялинка, дерево. Хiд гри. Діти на наборному полотні розглядають предмети і визначають, шо зайве і чому, порівнюючи за розміром.
Розгорнутий календарний план Друга молодша група Осінь Ванжа О134075У. Заняття «Здоров'я та фізичний розвиток» Тема: «Здрастуй, дитячий садок» Програмові завдання: розучити комплекс ранкової гімнастики; розвивати навички ходьби по обмеженій площині опори та кидання двома руками знизу в кошик, координацію рухів, вміння орієнтуватись на місцевості, окомір під час кидання м'яча у кошик, увагу; викликати інтерес до виконання фізичних вправ; виховувати дружні взаємини, вміння реагувати на сигнал вихователя. Матеріали та обладнання: скакалки, м' яч, кошик.
План лялькою Оленкою (подорож до дитсадка). Iгровий момент
Шикування в колону по одному (40 с); ходьба на зовнішньому боці стопи, як клишоногий ведмедик біг у середньому темпі (іграшки радіють) (20 с); шикування у коло.
Розгорнутий календарний план Друга молодша група Осінь Ванжа О134075У. Комплекс ранкової гімнастики «Iграшки»: піднімання рук уперед, угору-
рухи прямими руками вгору та вниз - «грашки гойдаються»; присідання вправа на вентиляцію легенів.
Основна частина. У гості до друзів з веселим м' ячиком»
«Iграшки вітаються»; «Показати іграшки»; «Iграшки втомилися».
ходьба між двома довгими скакалками (4-5 разів); кидання м'яча у кошик (відстань 2 м) (4-5 разів). Гра «Біжіть до ляльки». Заключна частина.
Ходьба по колу у повільному темпі для відновлення дихання (35 с).
Заняття «Художньо-продуктивна діяльність (малювання)»
Тема: «Намисто для Оленки»
Програмові завдання: навчити правильно тримати олівець, притримувати аркуш паперу лівою рукою, визначати колір олівця та намальованого предмета; розвивати інтерес до процесу і результату малювання; виховувати старанність у роботі, дбайливе ставлення до олівців.
Розгорнутий календарний план Друга молодша група Осінь Ванжа О134075У. Матеріали та обладнання: лялька Оленка, папір, кольорові олівці, клейонки.
План В гості до малят приходить лялька Оленка. Вона сумна, бо загубила своє намисто. Мотивація: «Давайте намалюємо намисто для Оленки». Обстеження намиста: «Якого воно кольору? Якої форми намистинки?» Показ прийомів малювання олівцем на аркуш паперу. Спільна робота дітей і вихователя. Стежити за правильним триманням олівця. Підсумок. Помилуватися зображенням, сприяти позитивним контактам між дітьми. Оленка хвалить дітей. Бесіда про життя дітей у дитячому садку (багато груп, живуть дружно)
Мета: продовжувати формувати в дітей уявлення про дитячий садок: вихо-
вувати комунікативні навички, ввічливість, товариськість, вміння віатиос
прощатися з дорослими. Вихователь ставить дітям запитання щодо культури їхньої поведінки у дитячому садку і пропонує два варіанти відповідей на нього. Діти мають вибрати і назвати правильну відповідь.
Запитання: Коли ви вранці приходите до дитячого садка, що треба зробити:
привітатися чи попрощатися? Які слова, вітаючись, слід сказати: «Доброго
ранку» чи «До побачення»? Де ви знімаєте свій одяг: у їдальні чи в роздя-
гальні? Чим треба ділитися з друзями в дитсадку: іграшками чи обідом?
Де в дитсадочку діти сплять: в ігровому куточку чи у спальні? Що ми
поливаемо в дитсадку: квіти чи іграшки? Якими краще бути в дитсадку:
слухняними чи бешкетниками? Що краще робити в дитсадку: дружити
чи сваритися?
Розгорнутий календарний план Друга молодша група Осінь Ванжа О134075У. Ранкова гімнастика: «Iграшки» Бесіда «Давайте познайомимось» Мета: сприяти розвитку емоцій, спілкування, встановленню конта з дорослими.
Запитання: Як тебе звати? У що ти полюбляєш грати? Яка у тебе улюблена
irpашка? Рухлива гра «Потяг» Мета: вчити дітей ходити і бігати одне за одним; виховувати вміння узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей.
Дидактична гра «Як твоє ім'я?»
Мета: закріпити вміння називати своє ім'я та утворювати від нього зменше-
но-пестливу форму.
Хід гри. Діти за проханням вихователя стають у коло і передають одне одно-
му ляльку, називаючи своє ім'я у різних формах.
Купити Розгорнутий календарний план Друга молодша група Осінь Ванжа О134075У ви завжди можете в нашому інтернет магазині.